Hopplöst!!

Gokväll!!

Händer? Själv kollar man på idol och funderar på varför man ens öppnar käften och säger vad man vill när någon frågar! Det spelar väl ingen roll om man säger vad man tycker eller inte, det blir ju skit av det i vilket fall. Tänker då i alla fall aldrig mer säga vad jag tycker om saker och ting. Jävla helvete!
Tror fan inte det kan bli värre!! Morsan har lagt ut annons på min häst nu, råkade säga vad jag tycker till jonathan om en ska förut, då blev det fel och allt blev skit där. Kul liv jag har just nu!! YAY! Vart fan ska man ta vägen såna här dagar? Tror i alla fall för min del att det får bli en sväng ute. Tänker bättre då!!
Så det får räcka för mig ikväll, passar på och ber om ursäkt för mitt humör nu men är bara så förbannad och trött på allt!!

Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: jonathan

men bby :( det va inte ditt fel! va mitt fel som va så grinig, förlåt älskling :(

jo du ska säga vad du tycker om saker, förlåt om jag verkade sur :( hatar mig själv för det :( <3

2011-10-16 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0