Kör träning!

Tjenare! Hoppas allt är bra!

Här är allt kanon! Hösten tränger dock på med kyla och tråkigt väder! Men lite mysigt äre allt ändå! Skolan funkar. Har ett prov kvar sen får jag börja va i verkstaden mer! Taggar! Taggar också att jag snatr ska iväg och övningsköra med lastbil. Lite mer teori sen äre fritt fram! Ska bli sjukt kul att äntligen få känna på! Men jag tror fortfarande att det är något för mig! Naturligtvis kul att gå personbil i tvåan också men brinner lite mer för transport. Och tunga fordon är inte heller något för mig! Och det verkar sjukt kul att köra också så det ska nog bli bra!! Taggar som fan i vilket fall! Nu ska jag plugga lite mer transport och fordon! Ha det gött vänner!

Hälsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0