Torsdag 13/10

Hej igen! Ber om ursäkt för mitt uppehåll i några dagar. Ska försöka ta igen det. Men har dock inte hänt mycket roligt så har inte så mycket att berätta. Är fortfarande kvar i veddige, vette fan när jag åker hem. Saknar dock min älskade skuggis och Diva m.m. Men trivs så mycket bättre här nere så vill stanna här! Men ja, skola och allt måste ju hinnas med också, Alla läxor kan jag ju göra på datorn å skit men kan inte lära mig elen m.m i bilarna genom att svara på frågor och när vi ska köra lastbil där hemma vill jag gärna vad med så ja... Blir galen snart, vet inte hur jag ska göra med något.
Nog pratat om det tråkiga!! Gick en sväng med älskling igår när han hade rast och såg en riktigt jävla fin scania, ni får en bild sen. Fick dock inte höra hur den lät.. men lägger in ett klipp på den här sen så får ni höra på musik! :P Vad mer har hänt... Jonte lever även fast jag vart här i en vecka... Får la se hur länge han står ut.. Får försöka att inte köra för hårt så kanske han står ut ett tag till. Nej usch på mig, så får jag inte säga. Skäms! Har sett en del fina bilar här också, stort plus ifall jag nån gång skulle flytta hit! Men nu är jag lite lat, orkar inte skriva mer. Förlåt! Men slänger in lite sen kanske. Ha det bäst vänner!

Hälsningar, emmeli

Där har ni ögongodis :D <3



Ett litet klipp på monstret...
http://www.youtube.com/watch?v=eS-EXsOet6g

Kommentarer
Postat av: Henke

Snygg Scania!!!

2011-10-14 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0